شبانه

شبگرد

شبانه

شبگرد

قدیس کثیف ...

با تو هستم با تو که روزگاری می اندیشیدم،اصالت ونجابت و شرافت داری. با تو که چشمان غمبارت مرابه سکوت وحیرتی ژرف فروبرد.باتوکه باعث شدی بلندای عشق وگذشت رابشناسم وآنچه راکه ازعشق آموخته بودم به یکباره دوربریزم وراه عاشقی راباعشق وقداست روح توبپیمایم .

باتوکه تا داستان عشقت وصفای باطنت رادانستم کاری کردتاچشمانم ترشود،وچشمانم رابه روی غمهایم بستم وبه عظمت عشق وبزرگی روحت به سجودافتم.توراپاک ومطهرمی دانستم ، تو را تنها شهسوار عشق می دانستم ،وازتوتابویی ساخته بودم ولی ....

به ناگاه حقایقی ازپستی روحت آشنایم شدوبه یکبارهرچه ازتوساخته بودم ویران شد.وقتی فهمیدم توآن قدیس عشق نیستی شکستم ،ذره ذره فناشدم.

خواب رازمانی به خاطرپاکی وعظمت عشق وغم جانسوزت وبی وفایی معشوقت ازدست دادم اماحالابه خاطرباطن پست وبه خاطردل ساده وفریب خورده خود.

نمی توانم باورکنم توهرزه ای مقدس بیش نیستی ،نمی توانم باورکنم تونجابتت رابه لحظه ای لذت ونفسانیت فروختی ....

ازروزگارم دورشو...توبرایم نابودشدی ...

افسوس نه ازدست توازدل ساده من،افسوس ازساده دلی من....لعنت به تووهرآنچه که به توتعلق دارد.لعنت به روزی که باتوآشناشدم ، لعنت به من و....

دنیایت توراباتمام پلیدیها ورذالت هایش ، دنیایم مراباتمام سادگی وبی آلایشییش.

افسوس نه برای توبرای دلم که این چنین فریفته شدوافسرد.

حالا من و شب و قهوه ای تلخ وسردباآخرین دودهای سیگاری نیمه جان تاپاسی ازشب به سکوتی مرگبارفرومیرویم .وتوتنهاییت ...
نظرات 18 + ارسال نظر
Tini Talker دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

اولین پست ... اولین کامنت...

فکر می کنم... چقدر این روزا قدیس کثیف زیاده...
خوش به حال تو و دنیات...

امیدوارم از این خونه حالا حالا ها نری....

Tini Talker جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:49 ب.ظ

امشب حالم زیاد خوش نیست...
مریضم.. تب هم دارم
تو کدوم شبگردی که اصلا پیدات نیست؟ هان؟

Tini Talker شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ

خوشم میاد هر دفعه که می یام سرکی به خونت بکشم....

مریم یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

اگه بگم ناراحت نشدم دروغ گفتم ولی اشکال نداره...
چیزی که حس می کنم یا بهتره بگم تجربه کردم توی اینجور مسائل اشتباهی که ضربه ی بیشتری به ما میزنه از طرف خودمونه... دلایلی داره که بعد برات میگم...
یه میل برات میزنم برو ببین میرسه یانه
در مورد کتابها هم بیشتر کتابهای کوئلیو رو خوندم

Tini Talker سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:25 ب.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

سلام
ه م ....
بازم سلام ...

....
خوب دیگه خدافظ..

خدافظ

بانوی بی کسی چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:44 ب.ظ http://www.banoyebikasi.blogfa.ir

سلام
تبریک به خاطر وب زیباتون
خیلی خوش حال شدم که برگشتید اصلا انگار که نرفته بودید
اومدم به یاد قدیما
نگید بی وفا بود
قلمتون پایدار
شکایت نامه بود .... (متن رو می گم)
در پناه حق

[ بدون نام ] جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ

عشق مانند هواست
همه جا موجود است
تو نفسهایت را قدری جانانه بکش...
به روزم[گل]

بانوی بی کسی شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ http://www.banoyebikasi.blogfa.ir

کاش آن درویش که شبی برای من فاتحه ای خواند نفسی را هم کنار دیوار بلند دلتنگی ام می گذراند.
تا شاید غزل شام غریبان مرا هم ...
ممنون که اومدید .

afshin, germany دوشنبه 7 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:18 ب.ظ http://rooidad.persianblog.ir

[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

با درود .....

هفتم آبان روز بزرگداشت کوروش بزرگ بر تو میهن پرست ایرانی خجسته باد

[گل][گل][گل][لبخند]

بانوی بی کسی سه‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ http://www.banoyebikasi.blogfa.ir

سلام به شبگرد شبانه
راستش منظور خاصی نداشتم
فقط ...
شما آپ نمی کنید
من منتظرم
منتظر یه آپ با عنوان قدیس پاک
در پناه حق

مریم چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://maryami.blogsky.com

سلام رفیق!
من آپم...

Tini Talker شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ http://www.deadly-space.persianblog.ir

خبری نیست که نیست......................

بانوی بی کسی شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ http://www.banoyebikasi.blogfa.ir

سلام
من تازه کامنتی رو که برام گذاشتید خوندم
اولا من اصلا تعارفی نیستم و همیشه رک بودم
طرز بیانم هم بر می گرده به احترامی که نسبت به دوستام دارم
اصلا نیمه تمام حرف نمی زنم .
من آپ می کنم ولی در حال حاظر دارم روی یکی از شعر هام که وزنش قربونش برم داره سر من رو هم درد میاره کار می کنم
انگار ما هم واسه سردرد و بی خوابی شعر ها ساخته شدیم توی همون کوچه ی که می گن خیلی وقته عابری رد نشده
ولی من دست زیر چونه وایسادم .........شاید خدا به اون عابر من جونی بده تا راه بیفته
شما هم دعا کن
در پناه حق

دلفین یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:04 ق.ظ http://dolfin222.blogfa.com

. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . ** [گل]
آپم بازم بیا ...

محمد پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:15 ق.ظ http://www.baiamadol.blogfa.com

و این چنین است زندگی ما، طلب مرگ می کنیم در حالی که زنده ایم .خدایا! این چه روزگار مزخرفیست که در آن به دنبال روزنه ای از نور و امید می گردیم؟! ای کاش می شد زمان آن باشد که مرگ در انتظارمان باشد.
آپ شد مرگ!
قشنگ بود.
همین

گیتار و شعر پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ http://tasharnameh.blogfa.com

سلام....!همه چیز ساخته شد که ویران شود...!ممنون دوست قدیمی که در این روزهای رفتن فراموشم نکردی...فردا بروز می کنم...احتمالا هر دو هفته یکبار جمعه...مرا می بخشی به خاطر این بی نظمی ناخواسته...!

یاسمین ( حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://rue.blogsky.com

سلام داداشی
نمی دونم تو این مطلب منظورت کیه!! اما داداشی...به ما دروغ می گفتند : دردها را که بزرگ شوید فراموش می کنید... درست این است : زندگی آنقدر درد دارد که از درد نو درد کهنه فراموش می شود...شاید حکایت ما این باشه...
داداشی منم مثل توام...
دیروز با با توبودن گذشت
امروز دیدم دستانم از دستانت جداست
امروز اندازه ی دوریت را ازمن فهمیدم
بودن و نبودنت را در کنارم با یکدیگر سنجیدم
نمی دانی چقدر بی تو تنهایم
....آره داداشی نبودن هرگز به تلخیه از دست دادن یک بودن نیست...
دلت شاد

قاصد خوش خبر یکشنبه 27 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.vnnu.com/fa?111156613

عجله کنید کسب درآمد واقعی و صد در صد قانونی
این بار از راه قانونی
سایت 100% فارسی و قانونی
بدون پرداخت هیچ هزینه ای
سقف درآمد این سایت ماهیانه مبلغ بیشتراز صد میلیون تومان است
درآمد شما از 100 تومان تا میلیون ها تومان در ماه بستگی به زحمت شما وتلاش شما دارد
این فرصت را از دست ندهید
بی حوصله گی نکنید حتما به این سایت بیایید
استخدام رایگان در بزرگترین سایت درآمد زای ایرانی
مطمئن باش که نه کلاه بر داری ونه سرکاری و یا ....
1,000 تومان هر ماه برای 10 نفر عضو شما
10,000 تومان هر ماه برای 100 نفر عضو شما
100,000 تومان هر ماه برای 1000 نفر عضو شما
1,000,000 تومان هر ماه برای 10,000 نفر عضو شما
10,000,000 تومان هر ماه برای 100,000 نفر عضو شما
100,000,000 تومان هر ماه برای 1,000,000 نفر عضو شما
**گرین هورس ایرانی =کاملا قانونی =بدون نیاز به دیدن آگهی**
با پرداخت 100%
شرکت تازه تاسیس است حالا حالا ها کسی متوجه چنین موقعیتی نمیشه پس تا دیگران از دست شما نپریدن عضو شوید
باور کن هیچ ضرری نداره ، همش سوده
بهترین فرصت شغلی برای آقایان و خانمها
روزی یک ساعت فعالیت = درآمدی باورنکردنی

برای عضویت روی لینک (وب سایت) کلیک کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد